Dennis Seesing met het eerste nieuwe shirt van De Graafschap. Foto: PR
Dennis Seesing met het eerste nieuwe shirt van De Graafschap. Foto: PR

Seesing Personeel shirtsponsor De Graafschap

Algemeen

LICHTENVOORDE - Donderdag 26 mei heeft Seesing Personeel uit Lichtenvoorde, tijdens het maandelijkse Happy Hour van De Graafschap, bekend gemaakt dat zij volgend seizoen de rugsponsor worden van de Superboeren. Het bedrijf was reeds lange tijd aan de club verbonden als Official Partner, maar heeft recent tot deze stap voorwaarts besloten. Men is enorm overtuigd van het belang van de club voor de Achterhoek; het bevordert in vele opzichten de leefbaarheid in de regio.

Tijdens de bijeenkomst werd duidelijk dat het een prachtig seizoen is geweest. Diverse mensen waren zelfs van mening dat dit het mooiste seizoen uit de historie was. Dat het momenteel zo onzeker is vanwege de perikelen rondom FC Twente, en daarmee de statusloosheid van De Graafschap, heeft Seesing Personeel er niet van weerhouden dit besluit te nemen. "Juist niet", zegt Dennis Seesing, algemeen directeur. "Wij zijn van mening dat je als supporter én sponsor je club altijd moet steunen; in goede en onzekere tijden. Ik hoop dat velen ons voorbeeld zullen volgen, zodat we juist nu samen een front kunnen vormen en – ongeacht of we Eredivisie of Jupiler League spelen – onvoorwaardelijk achter de club gaan staan."

Het team van Seesing Personeel bestaat enkel uit Achterhoekers en zij zijn dan ook erg trots dan hun bedrijfsnaam volgend seizoen op het shirt zal prijken. "Dit besluit is met enorm veel enthousiasme ontvangen in het team en ze zijn ervan overtuigd dat dit voor ons bedrijf een positieve boost zal geven op het gebied van regionale betrokkenheid, sportiviteit en naamsbekendheid", aldus Dennis Seesing.

Ook De Graafschap is blij met de support van Seesing Personeel: "We zijn zeer content dat we met Seesing Personeel een goede naam met grote uitstraling op ons shirt hebben staan. We gaan er alles aan doen om de samenwerking tot een succes te maken", aldus Martine Zuil, directeur commercie en marketing van De Graafschap.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant