Patrick Verheij van Achterhoek Nieuws (links) en Erik Schuurmans van CT Grol bij het reclamebord van Groenlose Gids op het hoofdveld van Sportpark Den Elshof. Foto: PR Grol
Patrick Verheij van Achterhoek Nieuws (links) en Erik Schuurmans van CT Grol bij het reclamebord van Groenlose Gids op het hoofdveld van Sportpark Den Elshof. Foto: PR Grol

Grol krijgt eigen pagina in de Groenlose Gids

Algemeen

‘Grol Thuis’

Door Henri Walterbos

GROENLO - Grol, de naam waaronder de gefuseerde verenigingen sv Grol en sv Grolse Boys sinds de fusie naar buiten treden, bruist van energie. De fusie leert dat de optelsom van beide verenigingen de nieuwe club van nieuwe en frisse impulsen voorziet, niet in de laatste plaats vanwege de inbreng van overgekomen leden van de inmiddels opgeheven Grolse Boys. Een impuls die ook aanstekelijk en enthousiasmerend werkt op de leden van voorheen s.v. Grol. De fusievereniging wil zich met trots en nieuw elan profileren.

Laten zien
Eén van de nieuwe ideeën is met ingang van deze week zichtbaar in uw en ons aller Groenlose Gids. Voorafgaand aan iedere thuiswedstrijd van Grol 1 zal de vereniging zich op een eigen ‘Grolpagina’ laten zien aan de lezers, met hierin een prominente plek voor de voorbeschouwing op de thuiswedstrijd van het vlaggenschip van Grol. Het initiatief voor de pagina komt van het Commerciële Team Grol (CTG). Woordvoerder Erik Schuurmans is er blij mee. “We hebben als CTG contact gezocht met de redactie van de Groenlose Gids om met elkaar van gedachten te wisselen over een volledige Grolpagina, voorafgaand aan iedere thuiswedstrijd van ons eerste team op zondag. Zowel van zijde van de Groenlose Gids, vallend onder Achterhoek Nieuws BV, als van Grol was er enthousiasme. 'Grol is een grote club met veel leden en een goede uitstraling waar ook de Groenlose Gids zich graag aan wil verbinden'", vernam Schuurmans. “Ondanks de digitale wereld waarin informatie iedereen snel kan bereiken, vinden wij het belangrijk dat een grote club als Grol een ‘eigen pagina’ krijgt in deze goed gelezen krant. Met name ouderen, wel of geen lid van onze club, zullen deze analoge informatie op prijs stellen.”

Informatie
Op de pagina zal informatie staan die nog niet via sociaalmedia is verschenen. “Dus geen pagina voor alleen het vlaggenschip, maar voor de gehele vereniging en voor eenieder die geïnteresseerd is. We weten dat Grol door velen gevolgd wordt. Wij zijn één grote nieuwe club zonder enig onderscheid en dat zal de lezer terugzien op deze pagina.” Ook Patrick Verheij van Achterhoek Nieuws BV zegt blij te zijn dat de samenwerking tussen het voetbalbolwerk en de uitgeverij een nog intensievere band krijgt dan die al was. “We hebben al zolang we verschijnen een warme band met elkaar. De contacten zijn goed en zeer frequent. We zijn dan ook een trotse sponsor van de vereniging. We zijn blij dat we de banden nog meer aan kunnen halen middels deze samenwerking en overeenkomst die voor beide partijen een win-win situatie oplevert.”

Voorbeschouwing
Hoofditem van de pagina zal de voorbeschouwing van de aanstaande thuiswedstrijd van Grol 1 zijn, verzorgd door hoofdtrainer William Krabbenborg, maar daarnaast ook aandacht voor alles wat op dat moment speelt binnen de vereniging, waarbij vooral de mensen die de club maken centraal staan. De pagina wordt verzorgd door Paulus Maessen (opmaak/foto’s), Pim Westervoorde (Supportersclub), Erik Schuurmans (sponsors), Theo Huijskes, Marco Frank en Henri Walterbos, die gezamenlijk de hoofd- en eindredactie vormen. De pagina in de Groenlose Gids zal ook de basis zijn van het programmablaadje dat de toeschouwers aangeboden wordt, bij betreden van het sportpark. Het programmablaadje wordt aangeboden door de Supportersclub in samenwerking met Maarse Drukwerk, die het blaadje evenals voorgaande jaren sponsort.

Sponsoren
Op de pagina is ruimte voor sponsoren van de club die graag gezien willen worden op deze prominente plek in de Groenlose Gids. Dit is tegen een geringe bijdrage mogelijk. Aanmelden hiervoor kan bij de bekende personen of anders via een bericht naar info@svgrol.nl. “Wij hebben namelijk een kolom vrijgemaakt voor acht bedrijven, gezien de belangstelling voor het initiatief”, is Schuurmans verheugd. “Kortom de Groenlose Gids zal mede door de ‘Grol-pagina’ een krant blijven waar je iedere keer weer naar uit kijkt!”

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant