Het reactieteam van de nieuwe S.V. Grol-presentatiegids, bestaande uit vlnr Theo Huijskes, Gerry van Dongeren, Paulus Maessen, Henri Walterbos en Marco Frank. Foto: PR
Het reactieteam van de nieuwe S.V. Grol-presentatiegids, bestaande uit vlnr Theo Huijskes, Gerry van Dongeren, Paulus Maessen, Henri Walterbos en Marco Frank. Foto: PR

S.V. Grol pakt uit met een professionele presentatiegids

Algemeen

De 25ste jubileumeditie met een oplage van 1.500 exemplaren

Door Theo Huijskes

GROENLO - Dat de sport- in dit geval voetbalvereniging Grol zich op representatief gebied kan meten met de allerhoogste amateurclubs in dit land, wordt nog eens bewezen met de verspreiding van de nieuwe presentatiegids seizoen 2021-2022. Een uit maar liefst 68 pagina’s bestaande fullcolour-special, waarin de Groenlose voetbalclub tot in de kleinste details wordt belicht en tegelijkertijd aan het publiek wordt voorgesteld. Wat daarnaast niet onvermeld mag blijven, is het gegeven dat het de 25ste jaarlijkse presentatiegids en derhalve een jubileumeditie op rij betreft, die met een oplage van 1.500 exemplaren bij alle leden, sponsoren en begunstigers aan huis wordt bezorgd of met de post wordt toegestuurd.

De professionele gids van het reeds opgestarte nieuwe voetbalseizoen staat boordevol kleurrijke foto’s, met daarnaast tevens tal van interessante interviews, alsmede veel, bijzonder veel interessante informatie over de Groenlose voetbalclub, die maar liefst 1.450 leden telt, waaronder 950 spelende en 500 ondersteunende leden. Een mammoet-amateurvereniging, die met 65 teams deelneemt aan de competitie en dat op de vrijdag, de zaterdag en de zondag. Een professioneel stukje werk, dat tot stand is gekomen dankzij de redactie, bestaande uit Marco Frank, Theo Huijskes, Henri Walterbos, Gerry van Dongeren en Paulus Maessen, bijgestaan door tal van redactionele en andere medewerkers, waaronder ook vele fotografen. Een extra compliment komt hierbij toe aan hoofredacteur Marco Frank en vormgever Paulus Maessen. Al met al een verenigings-product als resultaat van een 25-jarig samenwerkingsverband met Maarse Drukwerk, waar ‘de Grol’ zowel in de voetbalwereld zelf als daarbuiten, mee voor dag mag komen.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant