
Tonnie Zieverink neemt na 12 jaar afscheid van De Mattelier. Foto: PR
Afscheid van directeur Zieverink bij De Mattelier na 12 jaar
CultuurGROENLO - Na twaalf jaar betrokken en bevlogen leiding te hebben gegeven aan Sociaal Cultureel Centrum De Mattelier, neemt directeur Tonnie Zieverink binnenkort afscheid van zijn functie. Op vrijdag 3 juli is er van 15.30 tot 16.30 uur de gelegenheid persoonlijk afscheid te nemen van Zieverink.
Onder de leiding van Zieverink groeide De Mattelier uit tot een belangrijke ontmoetingsplek binnen Groenlo en omgeving, waar cultuur, ontmoeting en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen. Met zijn inzet en betrokkenheid heeft hij voor vrijwilligers, bezoekers en samenwerkingspartners veel betekend.
Om stil te staan bij dit bijzondere moment en Tonnie Zieverink persoonlijk te bedanken, wordt er een afscheidsmoment georganiseerd. Iedereen die hem in zijn rol als directeur nog de hand wil schudden of een persoonlijk woord wil meegeven, is van harte welkom.
Locatie: Sociaal Cultureel Centrum De Mattelier, Groenlo








