
WSW pakt Paklacktitel 2024-2025
SportBELTRUM - Het team WSW heeft afgelopen vrijdag op de voorlaatste wedstrijddag de Paklacktitel in de wacht gesleept. Het had met nog twee wedstrijden te spelen 1 verliespunt minder dan concurrent en meervoudig kampioen KWW”12, dat 1 wedstrijd meer had gespeeld. KWW’12 kwam vrijdag eerder in actie dan WSW en moest met 4-3 het onderspit delven tegen der Angstgegner. Dus was de titel voor WSW binnen als zij hun wedstrijd tegen de Briketten wonnen. En WSW wist de wedstrijd met 4-3 te winnen en zodoende kampioen te worden.
Vrijdag 4 april zal de kersverse kampioen de Coupe de Paklack uitgereikt krijgen van voorzitter Bob Groot Kormelink. De sportiviteitsbeker gaat dit seizoen naar KWW’12 dat geen enkele strafminuut ontving deze competitie. Het is nog niet bekend wie op de laatste speeldag de tweede plaats bemachtigd. KWW’12 en Losse Flodders hebben even veel verliespunten en op dit moment hetzelfde doelsaldo, hetgeen inhoudt dat Losse Flodders bij winst de tweede plaats bemachtigt, maar Losse Flodders moet wel tegen kampioen WSW. Het belooft een spannende pot zaalvoetbal te worden.








